måndag 13 augusti 2007

Åter i selen

Rivstart på jobbet med flyttning av rektorsexp. till nytt rum i skolpaviljongen. Lärarna hade också en hel del önskemål om ändringar i sitt nya arbetsrum, så det blev full fart och svettigt värre i den fuktiga värmen. Så långt som vi hann var all nöjda. I morgon är dom på utflykt, så då kan jag ta det i den ordning och takt jag vill. Men det var kul att träffa lärargänget igen efter sommaren.
  I kväll kommer sonen och vi skall börja riva i duschrummet för att fräscha upp där. Jag hade turen att få tag i vår bussige rörmkare på väg hem, så han kom och pluggade ett par rör. Monterade bort duschkabinen, som suttit där jag vet inte hur länge. Det såg inte ut som något sanitetsutrymme inunder ramen kan jag säga. Ska bli oerhört skönt att få detta fixat. Men vi vet ännu inte hur stor operationen blir förrän vi har sett hur det ser ut inunder. Jag befarar det värsta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar